Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Uitslagenavond, 24 november 2021 21:30:00

Algemene vergader informatie

Door coronamaatregelen is het niet mogelijk voor publiek om deze avond fysiek bij te wonen.

De uitslagenavond wordt RECHTSTREEKS UITGEZONDEN vanaf 21.30 uur. U kunt de uitzending volgen via de website van Streekstad Centraal, de websites van de gemeenten Heerhugowaard en Langedijk en via de Facebookpagina’s van Streekstad Centraal, de gemeente Heerhugowaard en de gemeente Langedijk. Nieuwslezer en presentator Robert Jan Knook praat de avond op een onderhoudende manier aan elkaar.

Tijdens de uitslagenavond in het gemeentehuis van Heerhugowaard druppelen de uitslagen binnen van de verschillende stembureaus. Uiteindelijk hopen we u richting de klok van 23.45 uur een voorlopige uitslag op partijniveau te kunnen presenteren.

Datum:
24 nov. 2021, 21:30