Carola van 't Schip-Nieuwboer

Jaquar 15
1704 TS  Heerhugowaard
072-5723508

Vanaf mijn tweede ben ik woonachtig in Heerhugowaard. Ik heb onze gemeente steeds groter zien worden. Dit heeft mij gemotiveerd als raadslid een steentje bij te willen dragen aan het realiseren van een groene gemeente waarin het voor iedereen prettig is om te wonen. Sinds 1998 ben ik raadslid en inmiddels ben ik 2 jaar fractievoorzitter van de HOP. Vooral veiligheid en het realiseren van voorzieningen ten behoeve van onderwijs, gezondheidzorg, sport, recreatie, cultuur en horeca hebben mijn aandacht.

Sinds 5 jaar ben ik tevens plaatsvervangend voorzitter van de raad. Naast het voorzitterschap wil ik zorgdragen voor het behoud van een constructieve raad zoals wij die in Heerhugowaard gewend zijn.

Ik ben getrouwd, moeder van een zoon en een dochter en jaren lang werkzaam geweest als logopediste. Deze ervaringen helpen mij te kunnen inleven in de behoefte van de inwoners van Heerhugowaard.

Functie historie

Heden

• Actief sinds 14 apr. 1998 Raadslid, Gemeenteraad
  • Actief sinds 08 mrt. 2021 Raadslid, DOP