Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Jongerengemeenteraad, 19 februari 2015 18:00:00

Algemene vergader informatie

Link naar de archiefbeelden van deze vergadering Heb jij altijd al een keer willen ervaren hoe het is om politicus te zijn? Grijp dan je kans! Op 19 februari 2015 is het namelijk weer tijd voor de Jongerengemeenteraad, dit jaar over de openbare orde en veiligheid en uitgaansleven voor jongeren. Wat voor rol speelt social media het gebied van openbare veiligheid of zou je cameratoezicht willen in Heerhugowaard? Wat vind je van het uitgaansleven in Heerhugowaard, en wat zou eraan veranderd kunnen worden? Zomaar een aantal zaken waar een politicus zich over zou kunnen buigen. Leerlingen van scholen voor voortgezet onderwijs in Heerhugowaard worden uitgenodigd voor de discussie.

Datum:
19 feb. 2015, 18:00
Locatie:
Raadzaal

Algemene vergaderstukken (8)

Uitklappen Inklappen

Hoofdvergadering

Raadzaal
  • 1 Inloop

18:00 uur - 18:30 uur
    Inloop met koffie en thee
  • 2 Ontvangst door organisatoren

18.30 uur - 18.35 uur
  • Het eerste debat heeft de openbare orde en veiligheid als onderwerp. Bijgaand vindt u de casus.
  • 4 Pauze

19:20 uur - 19.35 uur
    Pauze en wisselen van schoolfracties
  • 5 Debat uitgaansmogelijkheden

19:35 uur - 20:20 uur
    Het tweede debat heeft uitgaansmogelijkheden voor jongeren tussen de 16 en 21 jaar in Heerhugowaard als onderwerp. Ten grondslag aan dit debat ligt de evaluatie Popbeleid. De evaluatie vindt u bij de bijlagen.
  • 6 Afsluiting + prijsuitreiking

20.20 uur - 20.35 uur
  • Napraten onder het genot van een hapje en drankje.